sobota, 11 lutego 2017

Witojcie :D

Dobry! Jestem! Żyję!

Dziękuję za podesłane linki! Toż to same smakowite kąski :D - miodzio!
Tylko zalatany ostatnio jestem. Dajcie mi proszę, jeszcze trochę czasu.
Trochę się u mnie dzieje... Wiecie jak to jest, tu zawieje śniegiem, tu wyskoczę zapolować, znowu innego dnia, muszę odśnieżać wejście do jamy.
No i sąsiad mi się obudził z zimowego snu i się rozbija po nocach... Szlag by to strzelił!
A! No i oczywiście, rodzina mi się zwaliła na łeb!
Ja tu się zaszywam i w ogóle... eh...



No to chociaż wam ich przedstawię.


 
Mój brat. Jeszcze ma problemy z azymutami, bo mu się szczenię urodziło.

Stefek - tą minę ma na stałe. Zaklinował kiedyś na tydzień pysk w słoiku i tak mu zostało.

Cinek - kuzyn od strony siostry babki, czy jakoś tak - kretyn, ale bardzo pocieszny.
Dobra impreza to taka, na której jest Cinek.

Lucka, życiowa partnerka Cinka. Mądra inaczej.
Zresztą widać to nawet bez opisywania...

Siergiej Bjełogłov - daleki kuzyn z Ukrainy. Łamaga jakich mało.
Zdjęcie z ostatniego polowania, w pełnym pędzie zaliczył glebę na równej, ubitej drodze.

No ale co począć. Rodzina.
Bliska czy daleka, to nieważne.

Tak że ten... za trochę coś skrobnę, obiecuję.

I byle do pełni!

Wilk

1 komentarz:

  1. http://smutki-w-ciemnosci.blogspot.com/2017/06/rozdzia-1-poczwarka.html#more

    OdpowiedzUsuń

tu szrajbaj komenta :D