środa, 18 stycznia 2017

W murowanej piwnicy, tańcowali... źle przedstawieni bohaterowie złego, pseudo-moralistycznego opka - czyli spadająco-fruwająca nad schodami z tulipanem w ręce Polska oraz Stańczyk w dresie...

Dzińdybry!
(Wilk wjeżdża na łapach)
Na początek bardzo przepraszam że zaginąłem, ale te mrozy i w ogóle i... i no tego... trochę się działo...
Ehem. (odchrząka)
Tak, wiem że dawno mnie nie było, ale naprawdę nałożyło się kilka spraw. Muszę jednak dodać że nie próżnowałem! Ha! Czytałem i to sporo!
Oj mam ci ja tu smakowite kąski! Oj mam! (mniam, mniam)
Będę je pichcił dyć dłużej, gdyż to są książki. Tak, tak. Zakupione co prawda w markecie za dychę, ale co tam. Lubię grzebać w tanich skarbach :)
No i się naciąłem... ale to inna historia.

Tyle wstępu.

Pozwolicie że podziękuję za komentarze oraz za przesłane linki. Tak więc chronologicznie zabiorę się do roboty i na pierwszy rzut idzie to:

Dostałem to w komentach :)

Tytuł - Toksyczna Miłość
Autor - wilczek*
*/ - Ja z nim nie mam nic wspólnego! SERIO! To kuzyn siostry, matki sąsiada, od strony szwagra babki ciotecznej z Sosnowca! - chyba... :P

wilczek
Dostępne na - http://www.fantastyka.pl/opowiadania/pokaz/3228

Dobra, dobra. Bo ja się tu zasłaniam jak mogę, a w rzeczywistości to nie jest aż tak źle. Dlatego pozwolę sobie na trochę krytyki i kilka pochwał.
A co!

No to roz.

Wilk sztuk jeden             - check
Kawa                             - o żeż w rzyć! Moment! - check
Muza                             - check
Materiał do recenzji        - check

Słuchajta! Nie jest tak źle z tym opkiem, ale...
no właśnie... ale...
           Na pierwszy rzut uderzyło mnie skojarzenie z Hong-Kongiem. Serio!
Tekst opka jest ZBITĄ BRYŁĄ! I takiemu wilkowi jak ja kojarzy się o tak...

Z natury nie przepadam za metropoliami...

Jeśli miał to być zabieg celowy, to nie wypalił. Zdechło zanim powstało. Po coś mamy te akapity, nie?
I usprawiedliwianie się że edytor nie pozwalał, nie przejdzie. Nołpe!
Czytanie tego to istna męka. Jeśli aŁtorowi o to chodziło, to pogratulować sadystycznych metod trollowania czytelników.
Eh. No, ale lećmy dalej.

Zaczyna się od bójki. A dokłądnie od sceny z damskim bokserem, co to okłada jakąś pannę w białej sukni.
I tak się leją i piorą, tarzają, obijają o ściany. W ruch idą ostre narzędzia takie jak "tulipany" zrobione z butelek. Potem spadają po schodach, cały czas w EPICKIEJ (wtf?) walce.
*/ - zieeEEEEeeewwww... mlask, łyczek kawy...
I tak się piorą aż do upadłego. Po chwili on ledwo wstaje i już ma odejść, aż tu nagle dostrzega, że nie może bez niej żyć. Wie że wytrwa... I BUM okazuje się że walczył z POLSKĄ!
PIZD DUP I SZMATA W PYSK!
.
..
...
Serio? Żeby metaforycznie przedstawić walkę z ojczyzną zużyłeś 613 słów i 3999 znaków?!
I tylko to Ci wyszło? Nie dało się lepiej?
SERIO??!!
eh...
Ta cała epicka walka, to zbiór źle napisanych sceny ze szmato-kryminału.
Przykro mi. Można było to skrócić aŁtorze. Lecz nie to jest najgorsze. Widzisz... wpakowałeś tam kilka rzeczy, które mnie setnie rozbawiły. Te próby odwołania się do wielu rzeczy. Te nawiązania do Mickiewicza! Ha! One nie biją po oczach, one rzucają w czytelnika cegłami!
Eh... miało wyjść podniośle, a wyszło... jak zwykle.
Tak więc zaczynajmy, hmmm??

Flaszka, kieliszki, popielniczka, szklanka z sokiem pomarańczowym, paczka żółtych "Cameli" i portfel runęły razem ze stołem na podłogę knajpy.
Wraz z kluczykami od samochodu marki fiat, serwetkami, podstawkami od piwa, paskiem od emerytury i Spongebobem? Dziękuję za szczegóły, tak wspaniale nic nie wnoszą.

...uderzyła go łokciem w mostek. Chrupnęło...
Jak po uderzeniu w mostek coś chrupnęło, to z tego co kojarzę z anatomii człowieka, danego odbiorcę takiego "kuksańca" nagle dopada chęć leżenia i jęczenia. Z bólu! Bliżej mu będzie do modlitw do Matki Boskiej Morficznej niż do spadania ze schodów i w ogóle dalszej walki. Ale ok, może się czepiam, może to Polska zwichnęła se łokieć? Co też ją w sumie dyskwalifikuje z tej radosnej przepychanki. No ale...


 Walkę miał w genach, po ojcach, dziadach, pradziadach.(po bohaterach i ofiarach - Do prostego człowieka - Tuwim.) Walkę do końca, do ostatniego guzika, do zatracenia, od kołyski aż po grób.
Miał ją w genach, we krwi, limfocytach, bździnkach nawet! Walkę do końca do ostatniego guzika, szpilki i ostatniej nitki! Słowem do ostatniej paróweczki... Tako rzecze Zaratustra!
Niemowlęciem będąc, smyrgał sąsiednie dzieci na oddziale! Gdy był trupem, zabił gwoździem grabarza. Krzywym i zardzewiałym!
Nie no, co to ma być aŁtorze? Scena dramatyczna leży i kwiczy od samego początku! Sceny walki, przypominają patologię rodzinną, a uosobienie ojczyzny - eh... nie pasuje, nie w tym rodzaju opisów.
Słowem - dramatyzm zdechł ci na galopujące suchoty, zaraz na początku. A prób reanimacji - brak.

...dopadł ją i pofrunęli razem przez tysiąc czterdzieści i cztery schody...
Możliwe że chodzi o wiek, lata istnienia Polski. Możliwe. Jednak nie mogę się oprzeć wrażeniu - A imię jego... eee.. nołpe. Mickiewicz w grobie się przewraca... aŁtorze, zacznij się oglądać za siebie, bo Adaś z Filomatami może się wkurzyć i ci z rzyci zrobią jesień średniowiecza. W jakimś ciemnym zaułku... w bezksiężycową noc...
Zbrodnia to niesłychana
Adaś zabije Pana
Zabiwszy zagrzebie w gaju
Na łączce przy ruczaju...

no ale lećmy dalej...

Przez uchylone drzwi wpadało orzeźwiające powietrze, wiosenne, poburzowe, wiatr od zachodu, północy lub południa,
Na Listowie Leszego! Borze wszechlistny!
Ten wiatr zapomniał powiać ze wschodu (hehehe wiatr odnowy ze wschodu - HAHAHAHA! ale Marksem zapachniało!:). aŁtorze zapomniałeś że oni są, na niższym poziomie jakiejś knajpy, około 200 m niżej! (wnosząc po ilości schodów)
W kopalni dość ciężko o świeżą bryzę, wpadającą przez otwarte drzwi!.
Yep! Sens właśnie dostał wylewu. Sparaliżowany był już wcześniej, więc ten... no... sami wiecie...

Zza jej pleców wypadła grupa ludzi, młodych, starych, zdrowych i chorych, dalekich, bliskich i najbliższych.
Znam ten problem, znam te grzybki... Niedobre grzybki.
Raz się nażarłem przez przypadek i "rozmawiałem z kamieniem". A potem z jakąś Wisławą. Brrr...

Przytulił się do niej i pocałował ją czule. Na razie zostaniemy razem, jeszcze chwilkę razem Polsko…
I to właśnie jest ta mokra szmata.

Natomiast, podobało mi się:

Lęk przed trwającym dziesiątki lat zapierdolem z ujściem w ataku serca lub, przy odrobinie szczęścia, w zejściu we śnie.
Heh, jakie to polskie... (wilk wzdycha)

...karykaturę obrazu Matejki pod tytułem "Stańczyk w czasie balu na dworze królowej Bony wobec straconego Smoleńska" przedstawiającego błazna nie w czerwonym stroju, jak w oryginale, lecz w błyszczącym dresie.
HAHAHA!
Chcę to zobaczyć! Rzędzianowego konia z rzędem temu, kto mi to pokaże! :)

Eh... Tom się ubawił setnie.
Dyć rozsrożył, ale i ukontentował.

Nie było by to takie złe, gdyby było pisane z akapitami, lekko skrócone i bez wstawianych na siłę porównań. No ale przeca bywało gorzej...
Personifikacja Polski w postaci kobiety jest ok, ale żeby od razu ją prać? Za co? Za idiotyczny, podzielony naród?
Dobrze żem wilkiem!

Byle do Pełni!
Wilk

3 komentarze:

  1. Haha...te dzieci....no ale bywało gorzej....
    Kiedy następny wspis��?
    Martuuś<3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1)http://lol24.com/opowiadania/milosne/kochaj-mnie-cz10-23804
    2)http://lol24.com/opowiadania/horrory/krotki-horrorek-23090
    3)http://lol24.com/opowiadania/horrory/30-sekund-1-22783
    4)http://lol24.com/opowiadania/sny/jak-zostalam-satanistka-cz1-22208
    5)http://lol24.com/opowiadania/fantasy/na-bezkresnych-morzach-cz1-22974
    6)http://lol24.com/opowiadania/dramaty/ukojenie-2-mlody-1-23806
    7)http://m.zapytaj.onet.pl/Category/001,001/2,4103651,Podoba_ci_sie_to_opowiadanie_ja_je_napisalam_Wg_mnie_jest_beznadziejne_.html
    8)http://sexkarolinka.blog.onet.pl/2006/09/13/przygoda-w-szkole/
    9)http://sexkarolinka.blog.onet.pl/2006/09/19/sexi-podroz/
    10)http://www.opowi.pl/hasztag-wyzwania-beznadzieja-czyli-a26327/

    Polecam wszystkie ��
    Się uśmiałem ��������

    OdpowiedzUsuń
  3. O Borze Wszechlistny!
    Mateczniku najdzikszy!
    toz to nóż w me serce, brutalnie wbity!
    .
    challenge accepted! :D
    WILK

    OdpowiedzUsuń

tu szrajbaj komenta :D